سازمان دانشجویان افشاگر

افشاگری علیه همه چیز

سازمان دانشجویان افشاگر

افشاگری علیه همه چیز

صدای آمریکا با مدیریت برادر پاسدار رامین عسگرد

صدای امریکا باید برای برداشتن تحریمها علیه جمهوری اسلامی تلاش کند!

http://s2.picofile.com/file/7178950642/voa_jm.jpg


ایجاد اوضاعی آشفته در شبکه دولتی صدای آمریکا، کنت تیمرمن، رییس و مدیر عامل بنیاد دموکراسی ایران، این اتفاقات را تلاش‌های مدیر جدید این شبکه برای بهبود روابط با جمهوری اسلامی و تبدیل آن به صدای جمهوری اسلامی می‌داند.از زمان تصدی رامین عسگرد از اوایل سال جاری به عنوان مدیر جدید شبکه خبر فارسی صدای آمریکا، این شبکه دستخوش مجموعه‌ای از تغییرات شده است. تیمرمن این تغییرات پرسنلی را «تغییراتی به ظاهر نامنسجم» خوانده و در مورد عسگرد می‌آورد: «ظاهراً عسگرد، بدنبال استفاده از شبکه خبر فارسی صدای آمریکا به عنوان وسیله‌ای برای ارتقاء روابط ایالات متحده با تهران. یکی از افراد مطلع که سال هاست عسگرد را می شناسد گفت: رامین فکر می‌کند داشتن یک دفتر در تهران فکر خوبی است.


وی بسیار مشتاق است تاانتقادات افرادی مانند سناتور تام کوبورن و اندرز وین بوش «منتصب جمهوری‌خواهان در هیأت حاکمه پخش، ناظر نهایی شبکه خبر فارسی صدای آمریکا-را منتشر سازد.» تیمرمن می‌نویسد: «ریچارد پرل، کارمند سابق پنتاگون در زمان ریگان، که کمک کرد تا آقای فخرآور در سال 2006 به این کشور بیاید، به من گفت که وی «از همه ی آنها بیزار است» و به نظر وی ایرانیانی که تبعید می‌شوند کارهایی می‌کنند که روی رومانیایی‌ها، مجارها و دیگر پناهندگان جنگ سرد را سفید خواهند کرد. پرل اخیرا از همراهی هیئت مشورتی «ایرانین اینترپرایز اینستیتو» که توسط فخرآور بنیان‌گذاری شده بود استعفا داد.تیمرمن به دستور جدید رامین عسگرد اشاره کرده و علت اخراج‌های اخیر را نیز صدور همین دستور می‌داند: «بر اساس اظهارات دو تن ازشرکت‌کنندگان در نشست، در یکی از جلسات اخیر هیئت، آقای عسگرد دستور کار نیروهای خود را مبنی بر حذف پخش تمام انتقادات ضد رژیم اعلام کرد. وی خواستار این است که صدای آمریکا به عنوان یک پل بین ایالات متحده و دولت ایران عمل نماید.


وی می‌افزاید: «آقای عسگرد به جای این افراد، گروهی از جوانان تحت حمایت فعال طرفدار تهران تریتا پارسی، رئیس شورای ملی ایران و آمریکا، را استخدام نموده است. آقای پارسی،با تلاش برای یافتن بهانه‌هایی برای توجیه اقدامات نامناسب رهبران نظام جمهوری اسلامی ایران کم و بیش از آنها حمایت کرده و اصرار دارد که دولت آمریکا باید بافعالان ایرانی برای ارتباط با رژیم ایران و برداشتن تحریم‌ها رابطه بر قرار نماید. منابع من در صدای آمریکا اظهار داشته‌اند که عسگرد امیدوار است با اخراج بیشترروزنامه‌نگاران مخالف رژیم تهران، ضمن جذب تعداد بیشتری از اعضای شورای ملی ایران وآمریکا، تحول صدای آمریکا ــ که با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی اداره می‌شودبه یک کانال مناسب برای دیکتاتورها را تکمیل نماید.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد